Park’ın Vengeance Üçlemesi’nin ilk filmi Sympathy for Mr. Vengeance, umutsuzca hasta kız kardeşinin ihtiyacı olan böbrek nakli için gereken parayı güvence altına almaya çalışan punk’vari, sağır ve dilsiz birinin kanlı şiddet ve intikam çemberine doğru giden bir dizi olayı tetikleyen yolunu izliyor.