9 yaşındaki Benni girdiği her yerden kovulur. Çocuk koruma hizmetleri ona “oyunbozan” ismini koymuştur ancak o yolunu değiştirmek niyetinde değildir, bir hedef peşindedir: annesine ve evine geri dönmek. Öfke yönetimi eğitmeni Micha ona yardım etmek için görevlendirilince birden umut yeşerir.
Çok az sayıda film insanı böylesine derinlerden bir yerden yakalayarak perdedeki duyguları bedeninde hissettirir. Oyunbozan, Helena Zengel’in muhteşem oyunculuğuyla, bir çocuğun yaşadığı öfke patlamalarına duygudaşlıkla yaklaşmamızı sağlarken, onu koruması gereken ağların kırılganlığını gösteriyor.