Taipei’de, intihar etmek isteyenleri ağırlayan bir otelin resepsiyonisti, konuklardan biriyle yaşamlarının beklenmedik şekilde birbirine bağlı olduğunu keşfeder. Resepsiyonist otel kurallarını ihlal ettikçe, duyguları daha da karmaşık hale gelir ve ikisi hiç beklenmedik bir bağ kurarlar.
Distopik bir atmosfere sahip olsa da günümüzü anlatan bu bol ödüllü kısa film, şehrin birbirine güvenmeyen, yalnız insanları arasında beklenmedik bir aşkın filizlenişine tanık ediyor bizi. Taipei’nin masmavi gökleri, sanki bir okyanusta salınıp duran ve kurtarılmayı bekleyen insanlara yuva oluyor.