Alma hayatta hep arada kalmış gibi hissetmektedir: Hollanda’da Bosnalı ebeveynlerce yetiştirilmiştir, artık küçük bir kız olmasa bile henüz yetişkin bir kadın değildir. Babasını neredeyse hiç tanımayan Alma, Bosna’da bir hastaneye yattığını öğrenince onu son kez ziyaret etmeye karar verir.
Her büyük yolculukta olduğu gibi, Ena Sendijarević’in ödüllü ilk filminin kahramanları da bu maceradan sonra aynı kalmayacak. Enerjisiyle Jarmusch’un Cennetten de Garip ’ine göz kırpan bu üslupçu ve sıra dışı yol filmi, pastel melankolisi ve Balkan mizahıyla parlayan bir kendini keşfetme hikayesi.