Evvel zaman içinde üç komşu krallık varmış. Bu krallıkların büyüleyici kalelerinde krallar ve kraliçeler, prensler ve prensesler hüküm sürermiş. Krallardan biri zina düşkünü bir zamparaymış, diğeri kendini tuhaf bir hayvana kaptırmış, kraliçelerden biri ise anne olmaya kafayı takmış.