Tamara Drewe küçükken yaşadığı köye döndüğünde köy halkının hayatı alt üst olur. Bir zamanların çirkin ördek yavrusu Tamara bambaşka bir insan olmuş, üstelik bir de ufak çaplı bir üne kavuşmuştur. Böylece köy sakinlerinin dahil olduğu bir karakter komedisi başlar.