Bol aksiyon, biraz erotizm, iç içe geçen hikayeler ve postmodern bir oyunbazlık. Juzo Itami’nin keyifli “ramen western”i Tampopo, bu leziz formülle seyircinin hem yüzünü güldürüyor hem de ruhunu besliyor. Renkli, yaratıcı ve sıcacık bir film. Itadakimasu!