Duygusal ve zihinsel olarak dengesiz bir Vietnam Savaşı gazisi olan Travis Bickle New York şehrinde taksi şoförü olarak iş bulur. Hem insafsız uykusuzluk probleminden hem de insanlardan nefret etme özelliğinden dolayı acı çeken Bickle, 12 yaşındaki bir fahişeyi kadın satıcısından korumaya başlar.
Scorsese’nin neo-noir klasiği, başka türlü bir New York portresi çiziyor: kirli, sert, suçun gölgesindeki bir şehir. Travis Bickle şehri tüm pisliğinden temizlemek istiyor ama bu parıltılı metropolde huzur bulması mümkün mü? Bir dönemin Amerikasını en çarpıcı haliyle yakalayan, unutulmaz bir film.