Tayfur ve Necmi bebekken babalarının düşmanları tarafından bir baskın sırasında ayrılmış ikiz kardeşlerdir. Tayfur İstanbul’da yokluk içinde büyürken Necmi aileinin başına geçer. Yıllar sonra Necmi’nin Adana’daki varlıklarını satarak kardeşi Türkan’la İstanbul’a yerleşmesiyle yolları kesişecektir.