Mads Matthiesen’in şefkâtli dramı gerçek bir vücut geliştirme uzmanı (mükemmel bir aktör) olan Kim Kold’un başrolünde fiziksel yetenekleri olan birinin duygusal sınırlarına bakış atıyor. Sundance En İyi Yönetmenlik ödüllü filmdeki adamın dış görünüşü bir hikaye anlatır, ama iç dünyası bir başkadır.