Genetikçi Rosetta Stone kendi DNA’sını deneysel bir yapay zeka programına yükleyerek üç tane klon yaratır. Bu klonların hayatta kalabilmek için sadece spermde bulunan Y kromozomu enjeksiyonuna ihtiyacı vardır. Ruby adlı klon, yaşamını sürdürebilmek için erkekleri baştan çıkarmaya girişir.
Cinsiyet ikiliğini kurcalayan Tilda Swinton, Lynn Hershman-Leeson’ın siber geriliminin yeniden yorumunda şık klonlara dönüşüyor. İncelikli kostümlerin ve titizlikle tasarlanmış sahnelerin hipergerçekçi havayı güçlendirdiği bilimkurgu filmi, dijital kültürün yükselişini şık bir şekilde öngörüyor.