Tel Aviv on Fire
30 yaşındaki Salam, Kudüs’te yaşayan Filistinli bir adamdır ve Ramallah’ta çekilen meşhur Tel Aviv on Fire dizisinde oynamaktadır. Salam, her gün geçtiği İsrail kontrol noktasında, dizinin yazım aşamasına dahil olmak için nüfuzunu kullanmaya çalışan Assi ile karşılaşır.