Terence Stamp, Milano’da bir burjuva ailenin evine konuk olan gizemli bir yabancıdır. Ailenin tüm üyelerinde ve evin hizmetçisinde karşı konulmaz bir cinsel arzu uyandıran bu yakışıklı ziyaretçi; anne, baba, oğul, kız ve hizmetçi de dâhil olmak üzere evin bütün sakinlerine şefkatle yaklaşır.