Kinshasa mezunu doktor Seyolo Zantoko, 1975 yılında bir Fransız köyünde çalışma teklifi alır. Ne var ki ailesiyle birlikte geldiği köyde hayal kırıklığı yaşar, çünkü daha önce hiç Afrikalı biriyle tanışmamış köylüler onlardan korkmaktadır. Seyolo yine de köylülerin güvenini kazanmayı kafaya koyar.