Kardeşinin ölümünün ardından Alman Doğu Afrikası’ndan kaçması gereken Rose Sayer, güvenli bir ulaşım aracı ararken külüstür bir tekne bulur. Teknenin huysuz ve genelde sarhoş gezen kaptanı Charlie, tehlikelerle dolu yolculukları boyunca buyurgan ve inatçı Rose ile dalaşır.