Jonathan Zimmermann yakın zamanda lösemiden öleceğine inanmaktadır. Almanya’dan Amerika’ya geldikten sonra karanlık işlere bulaşan Tom Ripley, kendi amaçları uğruna Zimmermann’ın bu durumundan faydalanacaktır. Jonathan’ı, ona kiralık katil olarak iş teklif edecek olan Minot ile tanıştırır.