Tayvanlı usta Hou Hsiao-hsien Millenium Mambo ve Üç Defa‘dan tanıdığımız Shu Qi ile Suikastçi’de yeniden bir araya geliyor. Shu’nun aşk ve görevleri arasında seçim yapmak zorunda kalan, sürgündeki savaşçı bir kadını canlandırdığı bu tarihi “wuxia” filmi, büyüleyici bir sinema deneyimi.