Anna Bronsky bir konservatuarda keman öğretmeni olarak çalışmaktadır. Öğrenci kabul sınavında, seçici kuruldaki diğer öğretmenlerin görüşlerine karşı çıkar ve Alexander’in okula alınmasını savunur. Alexander’in büyük bir yeteneği olduğuna inanan Anna, onu son seçmelere hazırlamaya başlar.