The Autobiography of Nicolae Ceauşescu
Muazzam bir başarı olan The Autobiography of Nicolae Ceauşescu kötü şöhretli Romanyalı diktatörün kendi propaganda görüntüleri aracılığıyla yükselişinin ve çöküşünün izini sürüyor.
Tümüyle stok görüntüden ustaca oluşturulmuş The Autobiography of Nicolae Ceauşescu bir belgesel şekli başarısı. Yönetmen Andrei Ujică parlak bir şekilde kötü şöhretli bir diktatörün kendi sözleriyle, mimikleriyle ve halk görünüşüyle kendisini asmasını sağlıyor—istemsiz bir otoportre!