Korku türü, en başından beri sinemada “ölüm” üzerine en vurucu filmlerden bazılarına hayat vermiştir. Yönetmen Jennifer Kent, övgülere layık görülen filmiyle bu geleneği devam ettirerek kederin farklı formlarına ve annelik mücadelesine tüyler ürperten bir yorum getiriyor. Modern bir korku klasiği.