Marsilya bir sıcak hava dalgasıyla kavrulurken üç ev arkadaşı, balkonlarından komşularının hayatlarına dahil olur.
Noémie Merlant’ın Céline Sciamma ile birlikte yazdığı filmi, Almodóvar-vari bir üslupla eril dünyayı eleştirirken kız kardeşliği yüceltiyor. Sürekli devinim halindeki kameralar ve kahkahalarla dolu bu korku-komedi filmi, ev arkadaşlığı çağında Arka Pencere’nin feminist bir yeniden yorumu gibi.