Üç evli çift olan Hülya ve Sinan, Nesrin ve Necmi ile Adnan ve Süreyya’nın hayatlarının en mahrem anları banyoda geçmektedir. Kavgalar, yakınlaşmalar, ihanet ve aşk. Oğuz kendi banyosuna kurduğu kamerayla üç çift arasındaki altı ilişkiyi gizlice izlemektedir.