Jean-Jacques Annaud, Oliver Curwood’un The Grizzly King kitabından uyarladığı bu dokunaklı filmde bir bozayının kaderini ekrana taşıyor. Az sayıda diyalogu ve minimal müzikleriyle Ayı, insanlar ile hayvanlar arasındaki hassas bağları gözler önüne seriyor.