Duyguların tehlikeli hale geldiği yakın gelecekte Gabrielle, kendisini geçmiş hayatıyla yüzleştirip tüm güçlü duygularından arındıracak bir makineyle DNA’sını temizlemeye karar verir. Bu sırada tanıştığı Louis ile aralarında, sanki yıllardır tanışıyorlarmış gibi güçlü bir bağ oluşur.
Bonello’nun bu destansı filminde Léa Seydoux ve George MacKay başrolleri üstleniyor. Henry James’in kısa bir hikâyesinden ilham alan The Beast farklı çağlara yayılan, ölmeye mahkûm bir aşkı ve bilinmeyene duyulan dehşeti ele alırken bilim kurgu, melodram ve korku türleri arasında gidip geliyor.