Rodrigo Sorogoyen’in gerçek bir hikâyeden esinlendiği bu taşra trajedisi, yüksek egonun muhakemeye nasıl ket vurduğunu keşfe çıkıyor. Filmin merkezindeki çetrefilli çatışmada ipler devamlı geriliyor ve güç dinamikleri değişiyor. İzleyiciyi avucunun içine alan, ustalıklı bir gerilim.