Genç bir tarım mühendisi olan Ahmed, köylülere daha verimli şeker kamışı hasadı yapmaları konusunda yardımcı olur. Bu toprakların sahibi olan Taher Paşa, onun getirdiği bu yeni tekniklerden hoşlanmaz. Ahmed, Paşa’nın kızına âşık olsa da, aralarındaki rekabet, bu aşkı saklamasına neden olur.