Bu yıl Venedik Film Festivali’nden önemli bir ödülle dönen bu kısa animasyonda, Şilili ikili duo Joaquín Cociña ve Cristóbal León, Tim Burton’ın ilk yıllarını hatırlatan Gotik bir fantazya diyarı yaratıyor. Yapımcılığını Ari Aster’in (Hereditary) üstlendiği efsunlu bir stop-motion.