2000’lerin ortasında neoliberalizmi alaya almak için üslubunu biraz yumuşatmayı seçen Lars von Trier, şaşırtıcı derecede tatlı bir filme imza attı. Absürt bir aldatmacanın ceremesini çeken bir oyuncunun hikayesini odağa alan Emret Patronum, tuhaf mizahıyla ofis komedilerine yeni bir soluk getiriyor.