Hayal kuran, tökezleyen, yeniden başlayan Margot ile Alma, gençliklerinin enerjisine ve dünyayı fethetme arzusuna sıkı sıkıya tutunan iki yakın dosttur. Hayat araya girse de birlikte her şeyi aşabilecek kadar güçlü bir bağları vardır.
Anaïs Volpé’nin pervasız bir iyimserlikle dolup taşan çıkış filmi, göz alıcı başrol performanslarıyla güçleniyor. Bağımsız sinemanın dijital mucizeler yaratan ismi Sean Price Williams’ın görüntü yönetimiyle, kadınlar arası dostluğa ve dizginlenemez arzulara dair coşku dolu bir hikaye.