Elise ve Didier, ilk görüşte aşık olur. Amerikan müziği ve kültürüne duydukları ortak ilgi üzerinden iyice yakınlaşıp baş döndürücü bir ilişki yaşamaya başlarlar. Fakat beklenmedik bir trajedi, bildikleri ve sevdikleri her şeyi belirsizliğe sürükler.
Felix Van Groeningen’in bir ailenin kuruluşunu ve dağılışını resmettiği bu sarsıcı film, tutkulu bir aşk şarkısı gibi insanın içini sızlatıyor. Büyüleyici müzikal performanslarla akılda yer eden Kırık Çember, özlem ve pişmanlığı sonuna kadar hissettirerek geçmiş ile gelecek arasında gidip geliyor.