Frank, eşinin Psikoplazmik Enstitüsü’nde gördüğü gizli tedaviye dair endişe duymaya başlar. Doktorun tartışmalı yöntemleri, hastalarının öfkesini ortaya çıkararak fiziksel yıkıma yol açar. Frank enstitüyü araştırırken mutant çocuklar tarafından bir dizi acımasız saldırı gerçekleştirilir.