The Brothers Bloom
Dolandırıcılık sanatında ustalaşmış iki kardeş olan Stephen ve Bloom, planladıkları son işle muhteşem bir finale hazırlanmaktadır. Yüklü bir mirasın varisi olan eksantrik Penelope’yi kandırmak için yaptıkları ayrıntılı plan, iki kardeşi dünyanın dört bir yanına uzanan bir yolculuğa çıkarır.