Bu tartışmalı ve değişken dramada profesyonel bir motor yarışçısı yeni yarışı için ülkeyi baştan başa kat etmek üzere New Hampshire’dan California’ya yola çıkar. Sevdiği kız Daisy ile son karşılaşmalarındaki yaşadıkları ise hiç aklından çıkmamıştır.
Roger Ebert tarafından (Yönetmen Vincent Gallo ile bir kamu davası var) acımasızca eleştirilen The Brown Bunny şiddetle tartışıldı, yeniden montajlandı ve daha sonra seyirciler tarafından yeni varoluşsal Amerikan yol filmlerinin kültü olarak görüldü. Böyle bir tutkuya birkaç film ilham verir.