Otobüs Yolcuları, ev vaatleriyle kandırılan Kemal ve mahallelinin hikayesini anlatır. Otobüs şoförü Kemal, dalavereci Mahmut’un mahalleyi siteye dönüştürme planlarına karşı çıkar. Mahmut’un kızı Nevin’e aşık olan Kemal, gerçeği açığa çıkarmak için mücadele eder.