Francis ve arkadaşı Alan, Almanya’nın küçük bir kasabasındaki bir karnavalda Doktor Caligari ile karşılaşırlar. Dr. Caligari, hipnoz altındaki bir uyurgezer olan Cesare ile bir performans sergilemektedir. Geleceği görebildiği iddia edilen Cesare, Alan’a o gece gün doğmadan öleceğini söyler.