The Cathedral
Ricky D’Ambrose’un Independent Spirit adayı filmi, bir ailenin ve ülkenin yükseliş ve çöküşünü anlatıyor. Zengin iç mekanları ve zarif jestleri Bressoncu bir üslupla yansıtan yönetmen, baba-oğulun kopuk ilişkisine nostaljik bir bakış getirirken 80’ler ve 90’ların Long Island’ını ustalıkla aktarıyor.