Eva, Mexico City’de son derece lüks bir otelde temizlik görevlisi olarak çalışan, otelde kalanların varlığını fark bile etmediği yüzlerden biridir. Kurallara harfiyen uyan, saygılı, becerikli ve çalışkan bir kadın olan Eva kendisi ve küçük oğlu için daha iyi bir hayat arzulamaktadır.