Dedektiflikten kadın tüccarlığına geçiş yapan Joong-ho, çalıştırdığı kadınların birkaçı ortadan kaybolunca maddi sorunlar yaşamaya başlar. Kadınları ararken, hepsinin aynı müşteri tarafından çağrıldığını keşfeder.
Güney Koreli yönetmen Na Hong-jin, noir esintileri taşıyan kara mizah yüklü bu seri katil hikayesiyle dikkatleri üzerine çekti. Yoldan çıkmış polisler ve tuhaf tesadüflerle dolu bir dünyada, tüyler ürpertici bir şiddet ile abartılı kovalamaca sahneleri bir araya geliyor.