Sahel’deki Gourga köyünde yoksulluk ve sefalet kol gezmektedir. Köylülerin iki seçeneği vardır: kalıp uluslararası yardımın gelmesini beklemek ya da ülkenin daha verimli bölgelerine göç etmek. Salam ve ailesi, birçok şeyi feda ederek ikinci seçeneği tercih eder.
Idrissa Ouédraogo’nun hak ettiği değeri görmemiş çıkış filmi, bir aşk hikayesi ile Burkina Faso’nun bağımsızlık sonrası yaşadığı ekonomik çalkantıları harmanlıyor. Yeni sömürgecilik altında özgürce sevme arzusu, ülkenin kendi ayakları üzerinde durma mücadelesinin temsili haline geliyor.