Japon yönetmen Takahisa Zeze kariyerine soft pornoyla başlayıp neden sonra anaakıma geçti. Yine de ilk filmlerinin enerjisini ve keskinliğini hiç kaybetmedi. Hatta bu terörist erkek sumo güreşçisi kadınla tanışır şeklinde gelişen tarihi drama bakarak işini daha tutkuyla yaptığı bile söylenebilir.