Yahudi bir ailenin sempatik bir tasvini sunduğu için yasaklanan insancıl hikaye, kadınların savaş zamanındaki yaşamlarını belgeliyor. Yirmi yıl sonra Gabriel Garcia Márquez sayesinde seyircisiyle buluşan filmde Nonna Mordyukova filme adını veren Bolşevik askerini canlandırıyor.