50 yaşındaki İtalyan Titta Di Girolamo, İsviçre’de bir otelde yaşamaktadır. Vaktini sigara içip otel müşterilerini gözlemlemekle geçirirken, sürekli bir şey olmasını bekler. Bu adamın sırrı nedir ve odasına getirilen gizemli bavullar ne anlama gelmektedir?