The Cramp
Julien adlı genç bir Fransız komedyenin yolu, Meksika’nın pasifik kıyılarında bir balıkçı topluluğu olan Chacahua’ya düşer.
Meksikalı yönetmen Matias Meyer’in sinemasında karakterlerin, benliklerini değiştiren yolculuklarındaki manzaralarla beslenen aşkın deneyimleri yaygın bir temadır. Galo Durán’nın müziği ve Gerardo Barros’un sinematografisiyle desteklenen film, ömür boyu unutulmayacak bir deneyim vadediyor.