The Crowd
Lewis Carroll kitapları için de çizimler yapmış olan sanatçı Pelin Kırca, avangart caz ritimlerine ayak uyduran bu animasyona gerçeküstücü bir hava katıyor. Cıvıl cıvıl soytarılardan dev gözlere, bu tuhaf yaratıklar dünyası insanı büyülüyor.