1968 yılında, Pennsylvania’nın bir işçi kasabasında yaşayan üç yakın arkadaş, Vietnam’da savaşmaya gitmeden önce son bir av gezisine çıkar. Bu gezi sırasında savaşın vahşiliği ve savaştan sağ çıkanların yaşadığı travmaya tanık olurlar.