Delta
Zengin bir genç olan Lincoln ve bir Amerikan askeriyle Vietnamlı bir kadının oğlu olan göçmen Minh, Memphis’te bir sinemada tanışır. Lincoln’ün babasının yatıyla Mississippi’de çıktıkları yolculuk, ikilinin hiç de ortak olmayan yanlarını ortaya çıkarır.