Bir grup rahibe şeytanlar tarafından ele geçirilir ve sorgu sırasında bir zindanda işkenceye uğrarlar.
Jesús Franco’nun Female Vampire filmi ile birlikte korku filmi içerikleri, en gereksiz, saçma, akılda kalıcı erotizm, çıplak ten ve 70’lerin şiddetini içinde bulunduruyor. Ama vampirleri olan bu filmde rahibeler ele geçiriliyor. Tehlike: Cadı avı tam gaz!