The Demons of Dorothy
Dorothy, çok da başarılı olmayan bir yönetmendir. Yapımcısından aldığı bir telefon yüzünden keyfi kaçınca, yazdığı senaryoyu kenara atar; artık queer komedileri bırakıp anaakım işler yapmanın zamanı gelmiştir. Moral bulmak isteyen Dorothy, Romy the Vampire Slayer adlı diziyi izlemeye başlar.
Alexis Langlois, absürt komedi öğeleri taşıyan kısa filminde, abartıya kaçmadan film çekmenin zorluklarını gözler önüne seriyor. Popüler kültürün, film klişelerinin ve internetin aşırılıklarına queer bir saygı duruşu niteliği taşıyan film, bir John Waters ve Ryan Trecartin işbirliği hissi veriyor.