Filmin adı sizi yanıltmasın, Çöl aslında “jet rejisör” Çetin İnanç usulü bir Jaws uyarlaması! Motosiklet üzerinde çılgın kovalamaca sahnelerini ardı ardına dizen bu kült film, Çetin İnanç ile Cüneyt Arkın’ın Hollywood filmlerini kendilerince yorumladıkları dönemin en enteresan örneklerinden.