Irène Jacob, hem Polonyalı koro sopranosu Weronika hem de onun Fransız ikizi müzik öğretmeni Véronique rolünde ışık saçıyor. Film, birbirlerini tanımasalar da aralarında gizemli ve duygusal bir bağ bulunan bu iki kadının inişli çıkışlı yaşamlarındaki mücadelelerine odaklanıyor.
Irène Jacob, Polonyalı auteur Krzysztof Kieślowski’nin lirik başyapıtındaki unutulmaz performansıyla Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülü kazandı. Büyüleyici görüntü yönetimi ve akıllara kazınan müzikleriyle Veronique’in İkili Yaşamı, aşk, tutku ve ikiz kimliklere dair çarpıcı bir masal.